Dag til dag levering

Bestil inden kl 12

14 dages returret

Også for virksomheder

Fri levering

Ved køb over 600,- ex moms

Webshop handelsbetingelser - erhverv

Her finder du Redoffice Kontorsupermarkeds salgs- og leveringsbetingelser for erhvervskunder.

Betaling og sikkerhed
I Kontorsupermarkeds webshop kan du betale med følgende betalingskort:

• Dankort
• Visakort
• Visakort electron
• Mastercard
• Maestro
• American Express

Du kan også betale pr. efterkrav mod betaling af gebyr på 75 kr.

Kontoaftale: Alle førstegangsbestillinger skal betales med betalingskort, alternativt leveres pr. efterkrav. Herefter har virksomheder og institutioner mulighed for at få oprettet kontoaftale:
De indtastede oplysninger i tilmeldingsformularen tjekkes via NN Markedsdata og Experian A/S (tidligere RKI og KOB). Med udgangspunkt i oplysningerne om bankforbindelse samt virksomhedens ordrehistorik hos Redoffice Kontorsupermarked foretages en individuel kreditvurdering. Kreditvurderingen kan medføre, at leveringstiden på ordren forlænges til 4 dage. Betalingsbetingelserne er 8 dage netto (30 dage netto for offentlige kunder med EAN-nummer).

For at skabe høj sikkerhed omkring betalingen, benytter vi SSL teknologien (secure socket layer) til at kryptere dine data og hermed sikre, at ingen andre har mulighed for at læse de oplysninger, du sender til os via internettet.


Du kan samtidig være sikker på følgende:
- Vi gemmer ikke dine kortoplysninger
- Når du betaler med dankort, trækker vi først beløbet fra din konto, når ordren er afsendt
- På alle varer fremgår prisen både inklusiv og eksklusiv moms


Har du yderligere spørgsmål til sikkerheden omkring køb med dankort, kan du kontakte os på kundeservice@kontorsupermarked.dk

Persondatapolitik

Personoplysninger:

Personoplysninger er informationer, der bruges til at identificere en bestemt person, også selv om personen kun kan identificeres, hvis oplysningen kombineres med andre oplysninger. Personoplysninger kan for eksempel være navn, alder, køn, mailadresse, telefonnummer osv.

Ligeledes indeholder personoplysninger også data som adfærd, købshistorik, økonomiske oplysninger mv., der alle benyttes i opretholdelse af kunde- og leverandørforholdet mellem kunder og Redoffice Kontorsupermarked A/S.

 

Hvilke personoplysninger indsamler og behandler vi?

Du oplyser ingen personoplysninger ved tilgang til www.kontorsupermarked.dk. Der bliver uddelt et ID til din session, men dette kan ikke identificere dig som person.

For at handle med dig og din virksomhed, har Redoffice Kontorsupermarked A/S brug for en række oplysninger for at kunne opretholde servicering af kundeforholdet, samt markedsføre produkter og ydelser.

Som kunde hos Redoffice Kontorsupermarked A/S, indsamler og behandler vi følgende data; mailadresser, for- og efternavn, adresse, telefonnummer, alder, køn, tekniske detaljer (IP-adresser inkluderet), adfærd, geografiske data, samt data som måtte være nødvendige for at gennemføre en handel.

 

Vi indsamler og behandler oplysninger om dig, når du:

  • Opretter en konto
  • Foretager et køb
  • Laver forespørgsler, klager og/eller interagerer med Redoffice Kontorsupermarked A/S på en anden vis
  • Tilmelding af online markedsføringsmaterialer
  • Afgiver personoplysninger på anden vis til Redoffice Kontorsupermarked A/S

Redoffice Kontorsupermarked A/S indsamler kun de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere et produkt/en ydelse eller behandle forespørgsler.

Redoffice Kontorsupermarked A/S benytter Epay (Bambora) til håndtering af korttransaktioner og opbevare ikke informationer om betalingskort. Ved fakturering opbevares fakturerings- og bankoplysninger i henhold til gældende love på området herunder hvidvasknings- og bogføringsloven.  

 

Hvem videregiver vi personoplysninger til?

Dine personoplysninger som er afgivet på www.kontorsupermarked.dk eller telefonisk videregives kun til:

  • Interne afdelinger
  • Betroende tredjemand der er nødvendige for opfyldelse af aftaler om levering, betaling og servicering herunder inkasso og retslige instanser.
  • Forretningspartner med henblik på at vedligeholde din konto og/eller markedsføring.

Vi fører statistik over, hvordan du som besøgende anvender siderne, for at give den bedst mulige oplevelse på vores hjemmeside. Statistikken bliver udelukkende anvendt i anonymiseret form for eksempel til at se, hvilke sider og hvilket indhold du som besøgende interagerer med.

 

Hos Redoffice Kontorsupermarked A/S anvender vi Google Analytics til indsamling af besøgsstatistik og videregiver i den forbindelse IP-adresser til Google Analytics. Privatlivsvilkårene for Google Analytics bliver accepteret ved besøg af www.kontorsupermarked.dk og kan findes her: www.google.com/privacy.

Redoffice Kontorsupermarked A/S har med alle forretningspartnere og leverandører en databehandlingsaftale liggende, der til enhver tid skal sikre brugernes og kundernes interesser. Disse aftaler kan til enhver tid fremvises på anmodning.

 

Hvordan beskytter vi dine oplysninger?

Vores hjemmeside bliver hele tiden scannet for sikkerhedsbrister og svagheder, for at vi kan agere hurtigst muligt og kan udelukke potentielle datalækager og dermed gøre vores hjemmeside så sikker som muligt.

Dine personlige oplysninger opbevares på sikrede netværk og kan kun tilgås af en begrænset mængde medarbejdere. Disse medarbejdere er desuden underlagt vores interne persondatapolitik, der sikrer dine rettigheder og overholdelse af gældende lovgivning på området.

Alle kreditkortoplysninger behandles udelukkende af Epay og kan ikke tilgås af hverken Redoffice Kontorsupermarked A/S eller Epay ansatte. Disse transaktioner opbevares ikke på interne servere og behandles på intet tidspunkt af Redoffice Kontorsupermarked A/S.

 

Hvor lagres dine personlysninger?

Alle dine oplysninger bliver lageret på en server i Danmark. Der er nogle personoplysninger som administreres af en tredjemand (databehandler), som opbevarer og behandler personoplysninger på Redoffice Kontorsupermarked A/S vegne i henhold til denne datapolitik og den gældende lovgivning om beskyttelse af persondata.

Du kan til enhver tid afmelde vores nyhedsbreve ved enten at skrive til vores mail, kundeservice@kontorsupermarked.dk eller klikke på frameld linket i bunden af nyhedsbrevene.

Ved afmeldelse af markedsføring fra Redoffice Kontorsupermarked A/S slettes alle data du har afgivet til os. Disse data vil ikke kunne blive genskabt.

 

Hvor længe opbevares dine personoplysninger?

For at kunne servicere dig bedst muligt, opbevares dine data så længe som muligt. Afbrydes kundeforholdet, opbevarer vi kun data op mod to år, alt efter karakteren af data. E-mails benyttet til markedsføring (nyhedsbreve) bliver automatisk slettet, hvis der ingen aktivitet har været inden for seks måneder.

Du kan til enhver tid bede om indsigt eller sletning af dine data. Af anden lovgivning (hhv. bogførings- og hvidvaskningsloven) bevares alle transaktionelle data, inklusiv kontrakt- og firmaoplysninger i fem år.

 

Datalækage

Hos Redoffice Kontorsupermarked A/S tager vi sikkerhedsbrud og datalækage meget alvorligt. Ved mistanke om sikkerhedsbrud eller datalækage hos enten Redoffice Kontorsupermarked A/S eller eksterne partnere iværksættes en række initiativer, der skal sikre vores kunder bedst muligt.

Ved sikkerhedsbrud eller datalækage underrettes alle potentielle ramte kunder, meddelelse til Datatilsynet samt handlinger, der skal forsøge at inddæmme omfanget af skaderne.

Har du mistanke om sikkerhedsbrud eller datalækage fra Redoffice Kontorsupermarked A/S, beder vi dig kontakte os straks.  

 

Adgang til oplysninger?

Du kan altid ændre i dine oplysninger ved at sende os en mail på kundeservice@kontorsupermarked.dk eller ved login på vores hjemmeside www.kontorsupermarked.dk.

Ønsker du at få oplyst, hvilke oplysninger vi har registreret om dig, eller ønsker at modtage en kopi af disse oplysninger, bedes du kontakte os på: kundeserice@kontorsupermarked.dk.

Vi gør opmærksom på at når data først er slettet, er det ikke muligt at få genskabt disse data igen. Data der kræves opbevaret ift. lovgivning kan ikke slettes på anmodning.


Levering

Bestiller du inden kl. 12.00, leverer vi dine varer dagen efter, såfremt varerne er på lager. Bestillinger foretaget fredage efter kl. 12.00 og i weekenden eller dagen før en national fridag vil blive behandlet førstkommende normale arbejdsdag.

Køb over 600 kr. (ekskl. moms)
Ved køb over kr. 600,00 ekskl. moms leverer vi fragtfrit i hele Danmark.

Køb under 600 kr. (ekskl. moms)
Ved køb under kr. 600,00 ekskl. moms opkræves der tillæg for fragt og ekspedition på 60 kr. eksklusiv moms til GLS pakkeshop og erhverv adresser og 105kr eksklusiv moms til private adresser. Fragtprisen indregnes automatisk, inden du når til betaling af ordren, og du bliver ikke pålagt flere udgifter herefter.

Hvis der mod forventning opstår forsinkelse i vores levering, kontakter vi dig via telefon eller e-mail.

OBS: Vi leverer ikke til Grønland, Færøerne eller øvrige udland.

Redoffice Kontorsupermarked er ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser hos GLS.

Reklamation og returret

Reklamationsret
Der gives i henhold til købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Det betyder, at du kan få varen repareret hos os eller producenten, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at den ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug eller anden skadevoldende adfærd.

Der skal reklameres inden for rimelig tid, efter du har opdaget fejlen eller manglen ved varen. Reklamerer du inden for to måneder, efter manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returneringen af varen, når reklamationen er berettiget.

Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indsendes til: Redoffice Kontorsupermarked (for adresse: Se faktura).
Alternativt kan du sende en mail til info@kontorsupermarked.dk eller kontakte os på telefon 8731 4700.
Bemærk: Vi accepterer og modtager ikke pakker returneret pr. efterkrav.
Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse, således vi kan tilbagebetale dine omkostninger.

Returret
Ved køb på www.kontorsupermarked.dk har du altid 14 dages returret.

Returretten løber fra den dag, hvor du har modtaget din vare.

Returretten kan kun udnyttes, hvis varen tilbageleveres i væsentlig samme stand og mængde. Da originalemballagen i nogle tilfælde udgør en væsentlig del af varens værdi, kan det betyde, at varen ikke kan anses for returneret i væsentlig samme stand og mængde, hvis ikke emballagen følger med. Det er dermed altid en god ide at gemme originalemballagen, indtil du er sikker på, at du vil beholde varen eller ej. Returretten bortfalder altså, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt.

Ønsker du at anvende returretten, skal du henvende dig til den butik, der har afsendt varen: Se fakturaen for kontaktinfo.

Du skal selv afholde udgiften for returnering af varen. Bemærk: Vi accepterer og modtager ikke pakker returneret pr. efterkrav.

Fortryder du købet, tilbagebetales købesummen. Det gøres ved en overførsel til din bankkonto, når vi har fået varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for returretten. Det er derfor vigtigt, at vi får oplyst dit registreringsnummer og kontonummer. Du kan fortryde købet ved at nægte modtagelse af varen, ved at overdrage varen til GLS eller ved at sende varen retur til butikken, der har afsendt varen (se faktura for kontaktdata).

Forbehold
Redoffice Kontorsupermarked tager forbehold overfor følgende: trykfejl, billedfejl, prisændringer, udgåede varer samt leverancesvigt fra tredjepart. Dette gælder også tydelige prisfejl, såsom varer til 0 kr. der kan skyldes systemfejl.

Webshop handelsbetingelser - privat

Her finder du Redoffice Kontorsupermarkeds salgs- og leveringsbetingelser for privatkunder.


 

Betaling og sikkerhed

I Kontorsupermarkeds webshop kan du betale med følgende betalingskort:

 

  • Dankort
  • Visakort
  • Visakort electron
  • Mastercard
  • Maestro
  • American Express

 

Du kan også betale pr. efterkrav mod betaling af gebyr på 75 kr.

For at skabe høj sikkerhed omkring betalingen, benytter vi SSL teknologien (secure socket layer) til at kryptere dine data og hermed sikre, at ingen andre har mulighed for at læse de oplysninger, du sender til os via internettet.

 

 


Du kan samtidig være sikker på følgende:

- Vi gemmer ikke dine kortoplysninger

- Når du betaler med dankort, trækker vi først beløbet fra din konto, når ordren er afsendt

På alle varer fremgår prisen både inklusiv og eksklusiv moms


Har du yderligere spørgsmål til sikkerheden omkring køb med dankort, kan du kontakte os på kundeservice@kontorsupermarked.dk



Persondatapolitik

Personoplysninger:

Personoplysninger er informationer, der bruges til at identificere en bestemt person, også selv om personen kun kan identificeres, hvis oplysningen kombineres med andre oplysninger. Personoplysninger kan for eksempel være navn, alder, køn, mailadresse, telefonnummer osv.

Ligeledes indeholder personoplysninger også data som adfærd, købshistorik, økonomiske oplysninger mv., der alle benyttes i opretholdelse af kunde- og leverandørforholdet mellem kunder og Redoffice Kontorsupermarked A/S.

 

Hvilke personoplysninger indsamler og behandler vi?

Du oplyser ingen personoplysninger ved tilgang til www.kontorsupermarked.dk. Der bliver uddelt et ID til din session, men dette kan ikke identificere dig som person.

For at handle med dig og din virksomhed, har Redoffice Kontorsupermarked A/S brug for en række oplysninger for at kunne opretholde servicering af kundeforholdet, samt markedsføre produkter og ydelser.

Som kunde hos Redoffice Kontorsupermarked A/S, indsamler og behandler vi følgende data; mailadresser, for- og efternavn, adresse, telefonnummer, alder, køn, tekniske detaljer (IP-adresser inkluderet), adfærd, geografiske data, samt data som måtte være nødvendige for at gennemføre en handel.

 

Vi indsamler og behandler oplysninger om dig, når du:

  • Opretter en konto
  • Foretager et køb
  • Laver forespørgsler, klager og/eller interagerer med Redoffice Kontorsupermarked A/S på en anden vis
  • Tilmelding af online markedsføringsmaterialer
  • Afgiver personoplysninger på anden vis til Redoffice Kontorsupermarked A/S

Redoffice Kontorsupermarked A/S indsamler kun de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere et produkt/en ydelse eller behandle forespørgsler.

Redoffice Kontorsupermarked A/S benytter Epay (Bambora) til håndtering af korttransaktioner og opbevare ikke informationer om betalingskort. Ved fakturering opbevares fakturerings- og bankoplysninger i henhold til gældende love på området herunder hvidvasknings- og bogføringsloven.  

 

Hvem videregiver vi personoplysninger til?

Dine personoplysninger som er afgivet på www.kontorsupermarked.dk eller telefonisk videregives kun til:

  • Interne afdelinger
  • Betroende tredjemand der er nødvendige for opfyldelse af aftaler om levering, betaling og servicering herunder inkasso og retslige instanser.
  • Forretningspartner med henblik på at vedligeholde din konto og/eller markedsføring.

Vi fører statistik over, hvordan du som besøgende anvender siderne, for at give den bedst mulige oplevelse på vores hjemmeside. Statistikken bliver udelukkende anvendt i anonymiseret form for eksempel til at se, hvilke sider og hvilket indhold du som besøgende interagerer med.

 

Hos Redoffice Kontorsupermarked A/S anvender vi Google Analytics til indsamling af besøgsstatistik og videregiver i den forbindelse IP-adresser til Google Analytics. Privatlivsvilkårene for Google Analytics bliver accepteret ved besøg af www.kontorsupermarked.dk og kan findes her: www.google.com/privacy.

Redoffice Kontorsupermarked A/S har med alle forretningspartnere og leverandører en databehandlingsaftale liggende, der til enhver tid skal sikre brugernes og kundernes interesser. Disse aftaler kan til enhver tid fremvises på anmodning.

 

Hvordan beskytter vi dine oplysninger?

Vores hjemmeside bliver hele tiden scannet for sikkerhedsbrister og svagheder, for at vi kan agere hurtigst muligt og kan udelukke potentielle datalækager og dermed gøre vores hjemmeside så sikker som muligt.

Dine personlige oplysninger opbevares på sikrede netværk og kan kun tilgås af en begrænset mængde medarbejdere. Disse medarbejdere er desuden underlagt vores interne persondatapolitik, der sikrer dine rettigheder og overholdelse af gældende lovgivning på området.

Alle kreditkortoplysninger behandles udelukkende af Epay og kan ikke tilgås af hverken Redoffice Kontorsupermarked A/S eller Epay ansatte. Disse transaktioner opbevares ikke på interne servere og behandles på intet tidspunkt af Redoffice Kontorsupermarked A/S.

 

Hvor lagres dine personlysninger?

Alle dine oplysninger bliver lageret på en server i Danmark. Der er nogle personoplysninger som administreres af en tredjemand (databehandler), som opbevarer og behandler personoplysninger på Redoffice Kontorsupermarked A/S vegne i henhold til denne datapolitik og den gældende lovgivning om beskyttelse af persondata.

Du kan til enhver tid afmelde vores nyhedsbreve ved enten at skrive til vores mail, kundeservice@kontorsupermarked.dk eller klikke på frameld linket i bunden af nyhedsbrevene.

Ved afmeldelse af markedsføring fra Redoffice Kontorsupermarked A/S slettes alle data du har afgivet til os. Disse data vil ikke kunne blive genskabt.

 

Hvor længe opbevares dine personoplysninger?

For at kunne servicere dig bedst muligt, opbevares dine data så længe som muligt. Afbrydes kundeforholdet, opbevarer vi kun data op mod to år, alt efter karakteren af data. E-mails benyttet til markedsføring (nyhedsbreve) bliver automatisk slettet, hvis der ingen aktivitet har været inden for seks måneder.

Du kan til enhver tid bede om indsigt eller sletning af dine data. Af anden lovgivning (hhv. bogførings- og hvidvaskningsloven) bevares alle transaktionelle data, inklusiv kontrakt- og firmaoplysninger i fem år.

 

Datalækage

Hos Redoffice Kontorsupermarked A/S tager vi sikkerhedsbrud og datalækage meget alvorligt. Ved mistanke om sikkerhedsbrud eller datalækage hos enten Redoffice Kontorsupermarked A/S eller eksterne partnere iværksættes en række initiativer, der skal sikre vores kunder bedst muligt.

Ved sikkerhedsbrud eller datalækage underrettes alle potentielle ramte kunder, meddelelse til Datatilsynet samt handlinger, der skal forsøge at inddæmme omfanget af skaderne.

Har du mistanke om sikkerhedsbrud eller datalækage fra Redoffice Kontorsupermarked A/S, beder vi dig kontakte os straks.  

 

Adgang til oplysninger?

Du kan altid ændre i dine oplysninger ved at sende os en mail på kundeservice@kontorsupermarked.dk eller ved login på vores hjemmeside www.kontorsupermarked.dk.

Ønsker du at få oplyst, hvilke oplysninger vi har registreret om dig, eller ønsker at modtage en kopi af disse oplysninger, bedes du kontakte os på: kundeserice@kontorsupermarked.dk.

Vi gør opmærksom på at når data først er slettet, er det ikke muligt at få genskabt disse data igen. Data der kræves opbevaret ift. lovgivning kan ikke slettes på anmodning.


Levering

Bestiller du inden kl. 12.00, leverer vi dine varer dagen efter, såfremt varerne er på lager.

Bestillinger foretaget fredage efter kl. 12.00 og i weekenden eller dagen før en national fridag vil blive behandlet førstkommende normale arbejdsdag.

 

Køb over 750 kr. (inkl. moms)

Ved køb over kr. 750,00 inkl. moms leverer vi fragtfrit i hele Danmark.

 

Køb under 750 kr. (inkl. moms)

Ved køb under kr. 750,00 inkl. moms opkræves der tillæg for fragt og ekspedition på  75 kr. inklusiv moms til GLS pakkeshop og erhverv adresser og 131,25kr inklusiv moms til private adresser. Fragtprisen indregnes automatisk, inden du når til betaling af ordren, og du bliver ikke pålagt flere udgifter herefter. 


Hvis der mod forventning opstår forsinkelse i vores levering, kontakter vi dig via telefon eller e-mail.

OBS: Vi leverer ikke til Grønland, Færøerne eller øvrige udland.

 

Reklamation og returret

 

Reklamationsret

Købelovens mangelsbegreb finder anvendelse på forbrugerkøb

Der gives i henhold til købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Det betyder, at du kan få varen repareret hos os eller producenten, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at den ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug eller anden skadevoldende adfærd.

 

Der skal reklameres inden for rimelig tid, efter du har opdaget fejlen eller manglen ved varen. Reklamerer du inden for to måneder, efter manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returneringen af varen, når reklamationen er berettiget.

 

Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indsendes til: Redoffice Kontorsupermarked (for adresse: Se faktura).

Alternativt kan du sende en mail til info@kontorsupermarked.dk eller kontakte os på telefon 8731 4700.

Bemærk: Vi accepterer og modtager ikke pakker returneret pr. efterkrav.

Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse, således vi kan tilbagebetale dine omkostninger.


Fortrydelsesret

Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.


Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.


Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives på mail eller telefon, eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret og meddelelsen skal ske til den butik der har afsendt varen (Se fakturaen for kontaktinfo.)
Du skal selv afholde udgiften for returnering af varen..


Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. Du kan fortryde købet ved at nægte modtagelse af varen, ved at overdrage varen til GLS eller ved at sende varen retur til butikken, der har afsendt varen (se faktura for kontaktdata).


Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.


Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

1. Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt,
2. Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen,
3. Levering af varer, som på grund af deres art bliver uløseligt blandet sammen med andre varer ved leveringen,
4. Levering af plomberede lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware, som forbrugeren har brudt plomberingen på,


Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.


Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.


Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.


Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.


Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.


Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.


Bemærk: Vi accepterer og modtager ikke pakker returneret pr. efterkrav.


Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til den butik der har afsendt varen til dig (se din faktura) Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt


Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsensvej 35
2500 Valby
http://www.forbrug.dk

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her http://ec.europa.eu/odr

Forbehold
Redoffice Kontorsupermarked tager forbehold overfor følgende: trykfejl, billedfejl, prisændringer, udgåede varer samt leverancesvigt fra tredjepart. Dette gælder også tydelige prisfejl, såsom varer til 0 kr. der kan skyldes systemfejl.