Webshop handelsbetingelser - erhverv

Her finder du Redoffice Kontorsupermarkeds salgs- og leveringsbetingelser for erhvervskunder.

Betaling og sikkerhed
I Kontorsupermarkeds webshop kan du betale med følgende betalingskort:

• Dankort
• Visakort
• Visakort electron
• Mastercard
• Maestro
• American Express

Du kan også betale pr. efterkrav mod betaling af gebyr på 75 kr.

Kontoaftale: Alle førstegangsbestillinger skal betales med betalingskort, alternativt leveres pr. efterkrav. Herefter har virksomheder og institutioner mulighed for at få oprettet kontoaftale:
De indtastede oplysninger i tilmeldingsformularen tjekkes via NN Markedsdata og Experian A/S (tidligere RKI og KOB). Med udgangspunkt i oplysningerne om bankforbindelse samt virksomhedens ordrehistorik hos Redoffice Kontorsupermarked foretages en individuel kreditvurdering. Kreditvurderingen kan medføre, at leveringstiden på ordren forlænges til 4 dage. Betalingsbetingelserne er 8 dage netto (30 dage netto for offentlige kunder med EAN-nummer).

For at skabe høj sikkerhed omkring betalingen, benytter vi SSL teknologien (secure socket layer) til at kryptere dine data og hermed sikre, at ingen andre har mulighed for at læse de oplysninger, du sender til os via internettet.


Du kan samtidig være sikker på følgende:
- Vi gemmer ikke dine kortoplysninger
- Når du betaler med dankort, trækker vi først beløbet fra din konto, når ordren er afsendt
- På alle varer fremgår prisen både inklusiv og eksklusiv moms


Har du yderligere spørgsmål til sikkerheden omkring køb med dankort, kan du kontakte os på kundeservice@kontorsupermarked.dk

Persondatapolitik

Når du bestiller varer hos Redoffice Kontorsupermarked, gemmer vi kun de oplysninger, der er nødvendige for at gennemføre din bestilling, sende ordrebekræftelse og ordre - navn, adresse, postnummer, telefonnummer og e-mailadresse. Vi betragter dine oplysninger som strengt fortrolige og videregiver kun dit navn og emailadresse til Trustpilot, som sender dig et forslag til at anmelde vores site 3 dage efter dit sidste køb. Ellers videregives kun din IP adresse til Google Analytics i forbindelse med at måle på vores besøgstal m.m.


Du har altid mulighed for at få slettet dine informationer hos os. Du skal blot give besked herom pr. telefon 87 31 47 00 eller pr. e-mail kundeservice@kontorsupermarked.dk.

Den dataansvarlige hos Redoffice Kontorsupermarked er e-commerce manager, Patrick Halberg og kan kontaktes direkte på +45 87 31 47 07 eller phh@kontorsupermarked.dk


Som registreret hos Redoffice Kontorsupermarked, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: phh@kontorsupermarked.dk 



Levering

Bestiller du inden kl. 12.00, leverer vi dine varer dagen efter, såfremt varerne er på lager. Bestillinger foretaget fredage efter kl. 12.00 og i weekenden eller dagen før en national fridag vil blive behandlet førstkommende normale arbejdsdag.

Køb over 500 kr. (ekskl. moms)
Ved køb over kr. 500,00 ekskl. moms leverer vi fragtfrit i hele Danmark.

Køb under 500 kr. (ekskl. moms)
Ved køb under kr. 500,00 ekskl. moms opkræves der tillæg for fragt og ekspedition på 36 kr. eksklusiv moms. Fragtprisen indregnes automatisk, inden du når til betaling af ordren, og du bliver ikke pålagt flere udgifter herefter.

Hvis der mod forventning opstår forsinkelse i vores levering, kontakter vi dig via telefon eller e-mail.

OBS: Vi leverer ikke til Grønland, Færøerne eller øvrige udland.

Redoffice Kontorsupermarked er ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser hos GLS.

Reklamation og returret

Reklamationsret
Der gives i henhold til købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Det betyder, at du kan få varen repareret hos os eller producenten, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at den ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug eller anden skadevoldende adfærd.

Der skal reklameres inden for rimelig tid, efter du har opdaget fejlen eller manglen ved varen. Reklamerer du inden for to måneder, efter manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returneringen af varen, når reklamationen er berettiget.

Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indsendes til: Redoffice Kontorsupermarked (for adresse: Se faktura).
Alternativt kan du sende en mail til info@kontorsupermarked.dk eller kontakte os på telefon 8731 4700.
Bemærk: Vi accepterer og modtager ikke pakker returneret pr. efterkrav.
Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse, således vi kan tilbagebetale dine omkostninger.

Returret
Ved køb på www.kontorsupermarked.dk har du altid 14 dages returret.

Returretten løber fra den dag, hvor du har modtaget din vare.

Returretten kan kun udnyttes, hvis varen tilbageleveres i væsentlig samme stand og mængde. Da originalemballagen i nogle tilfælde udgør en væsentlig del af varens værdi, kan det betyde, at varen ikke kan anses for returneret i væsentlig samme stand og mængde, hvis ikke emballagen følger med. Det er dermed altid en god ide at gemme originalemballagen, indtil du er sikker på, at du vil beholde varen eller ej. Returretten bortfalder altså, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt.

Ønsker du at anvende returretten, skal du henvende dig til den butik, der har afsendt varen: Se fakturaen for kontaktinfo.

Du skal selv afholde udgiften for returnering af varen. Bemærk: Vi accepterer og modtager ikke pakker returneret pr. efterkrav.

Fortryder du købet, tilbagebetales købesummen. Det gøres ved en overførsel til din bankkonto, når vi har fået varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for returretten. Det er derfor vigtigt, at vi får oplyst dit registreringsnummer og kontonummer. Du kan fortryde købet ved at nægte modtagelse af varen, ved at overdrage varen til GLS eller ved at sende varen retur til butikken, der har afsendt varen (se faktura for kontaktdata).

Forbehold
Redoffice Kontorsupermarked tager forbehold overfor følgende: trykfejl, billedfejl, prisændringer, udgåede varer samt leverancesvigt fra tredjepart. Dette gælder også tydelige prisfejl, såsom varer til 0 kr. der kan skyldes systemfejl.

 


Webshop handelsbetingelser - privat

Her finder du Redoffice Kontorsupermarkeds salgs- og leveringsbetingelser for privatkunder.


 

Betaling og sikkerhed

I Kontorsupermarkeds webshop kan du betale med følgende betalingskort:

 

  • Dankort
  • Visakort
  • Visakort electron
  • Mastercard
  • Maestro
  • American Express

 

Du kan også betale pr. efterkrav mod betaling af gebyr på 75 kr.

For at skabe høj sikkerhed omkring betalingen, benytter vi SSL teknologien (secure socket layer) til at kryptere dine data og hermed sikre, at ingen andre har mulighed for at læse de oplysninger, du sender til os via internettet.

 

 


Du kan samtidig være sikker på følgende:

- Vi gemmer ikke dine kortoplysninger

- Når du betaler med dankort, trækker vi først beløbet fra din konto, når ordren er afsendt

På alle varer fremgår prisen både inklusiv og eksklusiv moms


Har du yderligere spørgsmål til sikkerheden omkring køb med dankort, kan du kontakte os på kundeservice@kontorsupermarked.dk



Persondatapolitik

Når du bestiller varer hos Redoffice Kontorsupermarked, gemmer vi kun de oplysninger, der er nødvendige for at gennemføre din bestilling, sende ordrebekræftelse og ordre - navn, adresse, postnummer, telefonnummer og e-mailadresse. Vi betragter dine oplysninger som strengt fortrolige og videregiver kun dit navn og emailadresse til Trustpilot, som sender dig et forslag til at anmelde vores site 3 dage efter dit sidste køb. Ellers videregives kun din IP adresse til Google Analytics i forbindelse med at måle på vores besøgstal m.m.


Du har altid mulighed for at få slettet dine informationer hos os. Du skal blot give besked herom pr. telefon 87 31 47 00 eller pr. e-mail kundeservice@kontorsupermarked.dk.

Den dataansvarlige hos Redoffice Kontorsupermarked er e-commerce manager, Patrick Halberg og kan kontaktes direkte på +45 87 31 47 07 eller phh@kontorsupermarked.dk


Som registreret hos Redoffice Kontorsupermarked, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: phh@kontorsupermarked.dk 



Levering

Bestiller du inden kl. 12.00, leverer vi dine varer dagen efter, såfremt varerne er på lager.

Bestillinger foretaget fredage efter kl. 12.00 og i weekenden eller dagen før en national fridag vil blive behandlet førstkommende normale arbejdsdag.

 

Køb over 625 kr. (inkl. moms)

Ved køb over kr. 625,00 inkl. moms leverer vi fragtfrit i hele Danmark.

 

Køb under 625 kr. (inkl. moms)

Ved køb under kr. 625,00 inkl. moms opkræves der tillæg for fragt og ekspedition på 45 kr. inklusiv moms. Fragtprisen indregnes automatisk, inden du når til betaling af ordren, og du bliver ikke pålagt flere udgifter herefter.


Hvis der mod forventning opstår forsinkelse i vores levering, kontakter vi dig via telefon eller e-mail.

OBS: Vi leverer ikke til Grønland, Færøerne eller øvrige udland.

 

Reklamation og returret

 

Reklamationsret

Købelovens mangelsbegreb finder anvendelse på forbrugerkøb

Der gives i henhold til købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Det betyder, at du kan få varen repareret hos os eller producenten, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at den ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug eller anden skadevoldende adfærd.

 

Der skal reklameres inden for rimelig tid, efter du har opdaget fejlen eller manglen ved varen. Reklamerer du inden for to måneder, efter manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returneringen af varen, når reklamationen er berettiget.

 

Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indsendes til: Redoffice Kontorsupermarked (for adresse: Se faktura).

Alternativt kan du sende en mail til info@kontorsupermarked.dk eller kontakte os på telefon 8731 4700.

Bemærk: Vi accepterer og modtager ikke pakker returneret pr. efterkrav.

Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse, således vi kan tilbagebetale dine omkostninger.


Fortrydelsesret

Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.


Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare, eller får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.


Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives på mail eller telefon, eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret og meddelelsen skal ske til den butik der har afsendt varen (Se fakturaen for kontaktinfo.)
Du skal selv afholde udgiften for returnering af varen..


Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. Du kan fortryde købet ved at nægte modtagelse af varen, ved at overdrage varen til GLS eller ved at sende varen retur til butikken, der har afsendt varen (se faktura for kontaktdata).


Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.


Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

1. Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt,
2. Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen,
3. Levering af varer, som på grund af deres art bliver uløseligt blandet sammen med andre varer ved leveringen,
4. Levering af plomberede lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware, som forbrugeren har brudt plomberingen på,


Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.


Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.


Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.


Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.


Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.


Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.


Bemærk: Vi accepterer og modtager ikke pakker returneret pr. efterkrav.


Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til den butik der har afsendt varen til dig (se din faktura) Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt


Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsensvej 35
2500 Valby
http://www.forbrug.dk

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her http://ec.europa.eu/odr

Forbehold
Redoffice Kontorsupermarked tager forbehold overfor følgende: trykfejl, billedfejl, prisændringer, udgåede varer samt leverancesvigt fra tredjepart. Dette gælder også tydelige prisfejl, såsom varer til 0 kr. der kan skyldes systemfejl.